Pokemon Film Drugi (2000)
UWAGA! Ten artyku艂 nie jest nasz膮 w艂asno艣ci膮!
Text pochodzi ze strony: POKEMON RULEZ. Pe艂en adres artyku艂u to:
http://pokerulz.net/artykuly/19.pokemon-2000-the-power-of-one/82.opis-filmu.dhtml

Wi臋c wracam i pisz臋 dla was opis wielkiego filmu 2000 (m贸j ulubiony). Wi臋c jedziemy !

Stara legenda g艂osi, 偶e 艣wiatem, kt贸ry znamy, kieruj膮 trzy naturalne si艂y, pozostaj膮ce ze sob膮 w r贸wnowadze. Ka偶dej z nich odpowiada jeden z mitycznych ptak贸w. Pokemony ognia, lodu i pioruna. Dop贸ki te trzy legendy rz膮dz膮 mocami natury, 艣wiat b臋dzie istnia艂...

POKEMON 2000
THE POWER OF ONE (Uwierz W Swoj膮 Si艂臋)

Legenda czy prawda ?? Na jednej z Wysp Pomara艅czowych Slowking czeka na rozw贸j wydarze艅. Na niebie unosi si臋 ogromny statek, kt贸ry nie zwiastuje niczego dobrego! To baza wypadowa Lawrence'a III, kolekcjonera rzadkich Pokemon贸w. Lawrence zna star膮 legend臋. Dotar艂a do niego s艂awa trzech legendarnych ptak贸w. Za wszelk膮 cen臋, chce je zdoby膰. Mo偶e jeszcze opr贸cz Moltresa, Zapdosa i Articuno, istnieje rzadszy?? Kto wie? Lataj膮ca baza przygotowuje si臋 do schwytania trzech stworze艅. Za pomoc膮 pot臋偶nego promienia lodu kolekcjoner zak艂贸ca r贸wnowag臋 Wyspy Ognia, zmuszaj膮c jej stra偶nika do wyj艣cia z ukrycia. To Moltres, ptak ognia. Statek odpiera jego atak i Pokemon wkr贸tce zostaje z艂apany. Lawrence odni贸s艂 pierwszy sukces.
Niczego nie艣wiadomi Ash i jego przyjaciele p艂yn膮 sobie statkiem na zas艂u偶one wakacje na rajskiej wyspie. Zesp贸艂 R. kt贸ry jak zwykle chce z艂apa膰 Pikachu, 艣cigaj膮 ich swoj膮 艂odzi膮 podwodn膮. Nagle rozp臋tuje si臋 sztorm i nasi przyjaciele trac膮 kontrol臋 nad statkiem i przybijaj膮 do wyspy Shamouti.
Widok komitetu powitalnego nie dodaje im odwagi. Jakie zamiary maj膮 ci ludzie w maskach. Na szcz臋艣cie tubylcy nie s膮 wojowniczy. Wr臋cz przeciwnie! Gdy si臋 tylko dowiaduj膮, 偶e Ash jest trenerem, rozpoczynaj膮 艣wi臋towanie. Nareszcie zjawi艂 si臋 ten, na kt贸rego czekali. Ch艂opiec jest zdumiony... Przyjaciele zostaj膮 zaproszeni na zabaw臋 jako go艣cie honorowi. Melody, dziewczynka, kt贸ra wspaniale gra na okarynie, wydaje si臋 szczeg贸lnie uszcz臋艣liwiona z przyjazdu Asha... Co budzi zazdro艣膰 Misty. Z mi艂ym u艣miechem Melody pyta ch艂opca:,,Czy jeste艣 Wybra艅cem, o kt贸rym m贸wi legenda?鈥欌 Ash nie rozumie znaczenia tych s艂贸w, ale brak mu 艣mia艂o艣ci, by zaprzeczy膰. Jest got贸w podj膮膰 misj臋. Musi zdoby膰 trzy magiczne kule, znajduj膮ce si臋 na trzech r贸偶nych wyspach. Legenda g艂osi, 偶e po艂膮czenie kul przywr贸ci r贸wnowag臋 w przyrodzie i zapewni 艣wiatu bezpiecze艅stwo. Ale tylko Wybraniec mo偶e tego dokona膰! Wszyscy przychodz膮 po偶egna膰 Asha, jednak tylko Pikachu rozumie niebezpiecze艅stwo. Nie ma mowy o zabawie! Wkr贸tce, tak偶e Misty, Tracey i Melody zdaj膮 sobie spraw臋, 偶e dzieje si臋 co艣 dziwnego. Ashowi grozi niebezpiecze艅stwo, wi臋c nie mog膮 go opu艣ci膰. W Alabasti r贸wnie偶 profesor Oak rozumie zagro偶enie. Wygl膮da na to, 偶e porz膮dek przyrody zosta艂 zak艂贸cony. Gdy tylko Pokemony pojmuj膮 sytuacj臋, wszystkie ruszaj膮 na Wyspy Pomara艅czowe, podczas gdy na morzu, mimo lata, szaleje sztorm鈥 Tymczasem Ash l膮duje na Wyspie Ognia, gdzie odnajduje pierwsz膮 kul臋. Ash ma zamiar ju偶 odej艣膰, kiedy pojawia si臋 Zesp贸艂 R. i od艣piewuje swoj膮 艣piewk臋.,,By uchroni膰 艣wiat i.t.d.鈥欌 Ash m贸wi, 偶e nie ma czasu i obejrzy to i tak na Wideo. Zawiedziony Zesp贸艂 R. ju偶 ma zamiar odchodzi膰 i ,,rozwin膮膰 偶agle鈥欌, kiedy nad nimi przelatuje (!) 艂贸d藕. Z niej wysiadaj膮 Tracey, Misty i Melody. Melody wypomina Ashowi, 偶e jej nie pos艂ucha艂 i od razu wyruszy艂 na poszukiwanie. Wtedy nad niebem pojawi艂 si臋 Zapdos. Za pomoc膮 w艂asnej elektryczno艣ci zmienia Wysp臋 Ognia, na sw贸j rewir. Pikachu, pr贸buje si臋 z nim porozumie膰. W ko艅cu dowiaduje si臋, 偶e Moltresa nie ma, a elektryczno艣膰 musi zapanowa膰 nad ogniem. ,,Zdaje si臋, 偶e Moltres wyfrun膮艂 z tego kurnika鈥欌 鈥 podsumowuje Meowth. I wtedy na niebie, pojawia si臋 statek Lawrence'a III, kt贸ry wci膮ga moc elektryczn膮 Zapdosa. Bezsilny Zapdosa zostaje wci膮gni臋ty na pok艂ad. Jednak kolekcjoner z艂apa艂 co艣 jeszcze. Nasi bohaterowie, zostaj膮 przeniesieni razem z Zapdosem na statek. Szalony plan Lawrence鈥檃 dzia艂a doskonale! Niewa偶ne, 偶e musia艂 wci膮gn膮膰 do udzia艂u w nim dzieci. Ale to w艂a艣nie one psuj膮 mu zabaw臋. Po znalezieniu tabliczki z legend膮, zadaj膮 sobie pytanie: ,,A co, je艣li to wszystko prawda ?鈥 艢wiatu naprawd臋 grozi niebezpiecze艅stwo. Dzieci nie wahaj膮 si臋 przed uwolnieniem ptak贸w. Naturalna r贸wnowaga jest ju偶 zak艂贸cona, kiedy pojawia si臋 Articuno. Trzy ptaki zaczynaj膮 walczy膰 uszkadzaj膮c statek kolekcjonera. Statek l膮duje awaryjnie na Wyspie Burzy, dzi臋ki czemu, Ash mo偶e zabra膰 drugi klejnot. Dzieci zdo艂a艂y uciec i znajduj膮 si臋 na o艂tarzu, Trzech Klejnot贸w. Slowking karze Ashowi, umie艣ci膰 kule na piedesta艂ach, ka偶da kula, odpowiadaj膮ca ka偶dej wyspie. To w艂a艣nie Ash jest wybra艅cem. Musi odzyska膰 trzeci klejnot i umie艣ci膰 go na O艂tarzu. To ci臋偶kie zadanie, ale wszystkie Pokemony s膮 gotowe mu pom贸c鈥.by膰 mo偶e tak偶e Lugia ! Lugia, niezwyk艂y Pokemon z Legendy i Stra偶nik Morza, mieszka w najg艂臋bszej otch艂ani. Nikt go nigdy nie widzia艂鈥
Podobno powraca na powierzchni臋 na d藕wi臋k okaryny Melody. Dziewczyna zaczyna gra膰 melodi臋, kt贸rej nauczy艂a si臋 od przodk贸w. A oto i Lugia. Ogromny stw贸r, przemawiaj膮cy za pomoc膮 telepatii, wie ju偶, co si臋 sta艂o. Lugia b臋dzie chroni膰 Asha podczas w臋dr贸wki, wi臋c nie powinien si臋 waha膰. Ale Ash czuje niepewno艣膰. Ocali膰 艣wiat鈥艂a艣nie on ? Pikachu stara si臋 doda膰 mu odwagi: to Ash jest Wybra艅cem i powinien spieszy膰 na ratunek. Wszystkie jego Pokemony pomagaj膮 mu stworzy膰 sanie z rozbitej 艂贸dki i dotrze膰 na Wysp臋 Lodu. Jednak ptaki rzucaj膮 si臋 na sanie i dokumentnie je niszcz膮. Lugia pr贸buje odwr贸ci膰 uwag臋 Pokemon贸w, by da膰 Ashowi szans臋 na ucieczk臋. Niestety, Lawrence znowu wkracza do gry. Tym razem chce z艂apa膰 Lugi臋. Zdenerwowany Stra偶nik Morza ostatecznie unieszkodliwia kolekcjonera. Walka mi臋dzy legendami staje si臋 coraz bardziej zaci臋ta. I Ash nie wie, jak si臋 dosta膰 na wysp臋. Spotyka go niespodzianka: Zesp贸艂 R. proponuje mu transport pontonem. S膮 wprawdzie jego wrogami, ale gdzie maj膮 pope艂nia膰 swe z艂e uczynki, je艣li 艣wiat ulegnie zag艂adzie? Ten jedyny raz mog膮 mu pom贸c. Oto i wyspa. Nie trac膮c czasu, Ash zabiera kul臋 i pokazuje j膮 Stra偶nikowi. Mog膮 ju偶 lecie膰. Lugia oferuje Ashowi i Zespo艂owi R. przejazd na wysp臋. Zesp贸艂 trzyma si臋 艂apy Lugii, ale leci. Jednak Lugia, nie ma si艂 d藕wiga膰 tak du偶o os贸b i jeszcze unika膰 cios贸w Moltresa, Zapdosa i Articuno. Wtedy Zesp贸艂 R. aby pom贸c Ashowi, puszcza si臋 nogi Lugii i spada do wody. Niestety, ptakom udaje si臋 str膮ci膰 Lugi臋 i Stra偶nik wraz z Asem wpada do morza. Misty bez chwili wahania rusza mu na pomoc. Ch艂opiec zostaje uratowany i od razu biegnie do o艂tarza. Legendarne ptaki opadaj膮 bez si艂 na ziemi臋. Teraz kolej na Melody. Graj膮c na okarynie, dziewczynka przyzywa Lugi臋. Na d藕wi臋k pie艣ni Stra偶nika Morza przyroda budzi si臋, a l贸d zaczyna topnie膰. Moltres, Zapdosa Zapdosa Articuno uspokajaj膮 si臋 i wracaj膮 na swoje wyspy, by zn贸w w艂ada膰 trzema 偶ywio艂ami. 艢wiat zosta艂 uratowany! Teraz, gdy zagro偶enie znikn臋艂o, pot臋偶ny Lugia mo偶e wr贸ci膰 w g艂臋biny i odpocz膮膰. Wszystkie Pokemony obserwuj膮 jak ich 艣wiat si臋 odradza. Ash mo偶e wr贸ci膰 do domu, do mamy, kt贸ra bardzo si臋 o niego martwi艂a鈥 Ch艂opiec nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, co tak naprawd臋 si臋 sta艂o. Udowodni艂, 偶e jedna osoba mo偶e zmieni膰 losy 艣wiata, je艣li tylko wierzy w soj膮 si艂臋.

Je偶eli artyku艂 zosta艂 poprawiony na oryginalnej stronie, lub zmieniony, a tutaj znajduje si臋 jego starsza wersja - powiadom nas o tym! Napisz do nas, jaki artyku艂 jest z艂y! Postaramy si臋 go poprawi膰!